Monday, November 17, 2014

APA PERSEDIAAN IBUBAPA PADA MUSIM HUJAN

Apa Persediaan Anda Sebagai Ibubapa Pada Musim Hujan Ini???

Nampaknyer dah hampir 5 hari berturut-turut hujan turun mencurah-curah..Ini menandakan musim tengkujuh sudah tiba..Ada sesetengah tempat di Kuantan ni sudah dinaiki air. Alhamdulillah juga ada masa hujan berhenti sekejap..sempatlah air di sekeliling rumah saya ni surut.

Pada musim hujan macam ni ramai yang malas nak kuar rumah. Kebanyakkannya memilih untuk stay kat rumah je kan..Tapi kalau kena pergi keje tu jangan pulak nak ponteng yer..hihihi.

Oklah kita kembali kepada topik persoalan di atas. Persediaan ibubapa pada musim hujan ni selain daripada bersiap sedia menghadapi kemungkinan banjir adalah menyediakan keperluan ubat-ubatan buat keluarga jika kesihatan terganggu..Sebagai seorang ibu, jika anak-anak demam atau selsema kitalah orang yang paling risau kan. Oleh itu, kita kena pastikan anak-anak dan keluarga kita mendapat penjagaan yang sesuai dan selamat..

Saya suka berkongsi dengan anda semua, apa yang saya amalkan bila anak-anak, suami dan ahli keluarga saya yang lain mengalami muntah2, demam, cirit-birit dan selsema..Saya dah bawa bekal awal2 bila travel ke mana2..Ia adalah NUTRIFERON SHAKLEE..
Apa yang penting ia adalah SELAMAT, SEMULAJADI dan Alhamdulillah BERKESAN bila diamalkan selalu..Tiada campuran bahan2 kimia dan merbahaya.
Bak kata pepatah ' sediakan payung sebelum hujan'..Anda juga perlu sediakan Nutriferon di rumah sebagai first aid di kala kecemasan. 
Ini rupa Nutriferon Shaklee :




Anak 1 tahun ke atas dah boleh ambil Nutriferon ini.
1 kotak Nutriferon ada 30 sachet.

Sebarang pertanyaan anda boleh berhubung terus dengan saya melalui

Whatsapp/Sms/Call Umi Aliesya 0139010598
Sid 961819
www.vitamin4mama.blogspot.com
umialiesya@yahoo.com



No comments:

Post a Comment